Einar Mattsson vann dubbla kundkristaller
Under torsdagen stod det klart att Einar Mattsson vinner två kundkristaller för ”Största lyft av serviceindex” i kategorierna, lägenheter respektive lokaler. Kundkristallen delas ut på AktivBo-galan där Sveriges bästa hyresvärdar tillkännages. I fredags, anlände priserna till kontoret.
– Att vinna två kundkristaller för största lyft av serviceindex i båda kategorierna är ett hedersbetyg. Jag är otroligt stolt över alla professionella och engagerade medarbetare som trots pandemin hittat säkra lösningar för att vi ska kunna fortsätta utveckla och leverera kvalitativa tjänster. Idag firar vi och sedan väntar mer arbete för att ytterligare vässa vår leverans till fastighetsägare, lokalhyresgäster och boende, säger Anna Hellman, chef för administrativ förvaltning på Einar Mattsson Fastighetsförvaltning AB.
– För oss är nöjda kunder det finaste man kan ha – vare sig det är fastighetsägare, boende, eller lokalhyresgäster. Vi är långsiktiga och har medvetet satsat på att utveckla servicen till lokalhyresgäster bland annat genom att stärka vår egen kompetens. Det är andra året i rad och mitt under brinnande pandemi som vi höjer vårt serviceindex på lokalsidan och nu siktar vi på ännu nöjdare kunder, säger Magnus Molin, VD för Einar Mattsson Fastighetsförvaltning AB.
Einar Mattsson vann kundkristallen i två kategorier, för största lyft av serviceindex:
I kategorin Största Lyft Serviceindex Lokaler, med ett lyft på +9.9%
I kategorin Största Lyft Serviceindex 4 000–10 999+ lägenheter, med ett lyft på +2.5%
Om AktivBo Einar Mattssons kundkristaller
Aktiv Bo är en benchmark-undersökning där hyresvärdar kan mäta kundnöjdhet bland bostadshyresgäster och lokalhyresgäster och mäta sig mot andra fastighetsägare. Einar Mattsson har arbetat med AktivBo sedan 2005.
Enkäten skickades ut per brev och digitalt till hyresgästerna under försommaren 2020.