Felanmälan

Här kan du enkelt anmäla brister i din lägenhet, i gemensamma delar i fastigheten eller i den lokal du hyr. Det kan till exempel vara droppande kranar, fel på en tvättmaskin, trasig belysning i trapphuset eller liknande.

För att vi ska kunna hantera din felanmälan måste du fylla samtliga fält som är markerade med *. Ange alltid ditt objektsnummer om du bor i hyresrätt. Objektnumret hittar du i ditt kontrakt eller din hyresavi.
Bostadtyp*



Objektsnummer (siffrorna står på din hyresavi)
Kontraktsinnehavare/bostadsrättsinnehavare*
Kontaktperson*
Adress*
Telefon dagtid*
E-post*
Felbeskrivning*
Glöm inte att tala om vilket utrymme respektive fel finns. Till exempel kök, källare, tvättstuga etc.
  • Akuta fel utanför kontorstid

    Om du upptäcker ett fel i din lägenhet eller i fastigheten som du bedömer som akut, ska du ringa fastighetsjouren. Telefonnummer finner du i din bopärm eller i entrén.

     

    Akuta fel kan till exempel vara fel på elanläggningen i lägenheten, stopp i toalettstolen, stopp i golvbrunnen i badrum med stigande vatten eller vattenläckage.

  • Gäller ditt ärende inte ett fel i en fastighet eller din lägenhet/lokal?

    Då kan du skicka ett meddelande till oss.